BEZPŁATNY WEBINAR NATALII BOGDAN
📅 18 WRZEŚNIA | 11:00-12:00

Kandydaci pasywni

🎬 TEN WEBINAR JUŻ SIĘ ODBYŁ, ALE DOSTANIESZ NAGRANIE

Jak przekształcić ich w AKTYWNYCH uczestników procesu rekrutacyjnego?

Co zrobić z kandydatami i kandydatkami pasywnymi, którzy mogliby być zainteresowani naszymi ofertami, ale... nie szukają aktualnie pracy i niespecjalnie interesuje ich udział w rekrutacji?

Jest na to kilka sposobów, o których opowiem na żywo!

Dowiesz się:

Jak dotrzeć do kandydatów, którzy nie szukają aktywnie pracy?

Jak zmotywować kandydatów pasywnych do udziału w rekrutacji?

W jaki sposób dostosować komunikację do indywidualnych potrzeb kandydatów pasywnych?

Jak podtrzymać relację, jeśli kandydata nie udało się przekonać teraz, ale chcemy do niego wrócić w przyszłości?

Ale to nie wszystko. Porozmawiamy też o tym, jak wzmocnić markę pracodawcy i markę osobistą rekrutera, żeby kandydaci zgłaszali się do Ciebie sami :) Jak zwykle będzie mnóstwo praktycznej wiedzy.

🎁 Dla osób, które pojawią się podczas spotkania na żywo mamy sesję Q&A z Natalią, do oporu! Przygotuj swoje pytania, żadnego nie zostawimy bez odpowiedzi.

👋 Do zobaczenia na żywo 18 września o godzinie 11.00!

50 minut praktycznej wiedzy + Q&A

Zajmij swoje miejsce! Startujemy w środę
18 września o 11.00

Zajmij swoje miejsce!

⏰ Startujemy w środę,
28 czerwca o 12:00

0
dni
0
h
0
m
0
s
Dziękujemy! Za chwilę dostaniesz link do webinaru na swój email. Do zobaczenia!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie.
🔥 5000+ rekruterów/ek wzięło udział w poprzednich webinarach RekruMasters! Zapraszamy!
Zapisując się akceptujesz Politykę Prywatności oraz wyrażasz zgodę na dołączenie do newslettera RekruMasters prowadzonego przez Natalię Bogdan i BRAVE Courses sp. z o.o. Spokojnie, nie spamujemy i w każdej chwili możesz się wypisać :)

Czego dowiesz się na webinarze?

Jak dotrzeć do kandydatów pasywnych?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Jak ich zmotywować i jak się z nimi komunikować?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Jak budować markę osobistą rekrutera i pracodawcy?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Pomysłodawczyni i prowadząca RekruMasters

Natalia Bogdan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat.

Zajmuję się rekrutacją od 18 lat, od 12 we własnej firmie jako CEO Jobhouse. W Jobhouse wraz z zespołem prowadzimy kilkaset projektów rekrutacyjnych rocznie o łącznej wartości ponad 10 mln złotych. Do tej pory pomogliśmy ponad 15.000 kandydatom i blisko 1000 firm! Rekrutujemy na wszystkie szczeble stanowisk - od szeregowych przez specjalistyczne i managerskie po executive, dla wszystkich branż, np.: finanse, sprzedaż, produkcja, TSL, HR, administracja, marketing, engineering, usługi, obsługa klienta, IT i wiele innych. Działamy w całej Polsce i nie tylko - mamy Klientów m.in. z Niemiec, Austrii, Wielkiej Brytanii, USA, a nawet z Kataru czy Malediwów.

Zdobyłam tytuł Bizneswoman Roku, moja firma 4 Gazele Biznesu i Diamenty Forbesa, a rekruterzy z #JobhouseTeam trzykrotnie tytuł Consultant of the Year i wyróżnienia w konkursie dla najlepszych rekruterów Perły HR. Moja firma jest członkiem Polskiego Forum HR, które zrzesza największe agencje pracy w Polsce. Pracuję jako headhunter z zarządami, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, osobami z pierwszych stron gazet oraz tysiącami osób z całego świata. Rekrutuję m.in. dla takich firm jak Babyliss, Amazon, Airbus, Wizzair czy Mercedes.

Przez te wszystkie lata przechodziłam prawdziwą sinusoidę zdarzeń i emocji (poznaj moją historię). Od zostania najmłodszym Managerem w historii firmy, w której pracowałam na etacie, po zwolnienie z pracy, od wywiadów w telewizji i prasie po tarapaty finansowe, gdy oszukał mnie jeden z klientów. To było trudne, ale nie poddałam się. To co mnie wyróżnia, to to, że się nigdy nie poddaję i uparcie dążę do realizacji celów, które sobie postawiłam, mimo przeciwności losu. 12 lat prowadzenia firmy to 12 lat sukcesów, ale też porażek. Chociaż wolę nazywać je lekcjami. Dzięki temu jestem silniejsza, a dziś to, co kiedyś wydawało mi się problemem nie do rozwiązania, teraz wydaje mi się błahostką. Dzięki tym wszystkim wyzwaniom wiem, że zawsze znajdę rozwiązanie, a moim pozytywnym nastawieniem potrafię zarażać innych. Rozwijałam moją karierę od Praktykantki, przez Konsultantkę i Specjalistkę ds. Rekrutacji, Koordynatorkę projektów rekrutacyjnych po Kierowniczkę Oddziału aż do Prezeski i właścicielki swojej firmy headhunterskiej i infuencerki HR. Mam na swoim koncie sporo fuck-upów, chętnie się nimi podzielę, żebyście Wy nie musieli popełniać ich sami.

Od 7 lat prowadzę coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”. Sprawdzamy w nim, na ile ludzie czują się szczęśliwi w swoich miejscach pracy, jakie czynniki wpływają na zadowolenie z pracy, na co szczególną uwagę powinni zwrócić pracodawcy, aby przyciągnąć i zatrzymać talenty w swoich organizacjach. To cenne dane dla HR-owców, pracowników i przedsiębiorców, bo pozwalają nam zmieniać rynek pracy na lepsze i budować silną propozycję wartości pracodawców i zmotywowane zespoły.

Widzimy się niebawem.

Będzie niesamowicie!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

0
dni
0
h
0
m
0
s